Connect with us

Οικονομία

Νέα μέτρα για την ακρίβεια: Μείωση τιμών κατά 5% στο ράφι – Έρχεται application κατά της αισχροκέρδειας

Published

on

Ο Κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης κατά τη σημερινή ενημέρωση συντακτών αναφέρθηκε στα νέα μέτρα της Κυβέρνησης κατά της ακρίβειας και είπε:

“Όπως ανακοίνωσε και χθες ο Υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, το Υπουργείο προχωρά στην υλοποίηση τεσσάρων νέων μέτρων με στόχο την προστασία των καταναλωτών.

1ον  Εξασφαλίζουμε από τους προμηθευτές μόνιμη μείωση κατά τουλάχιστον 5% στην τιμή, πέρα από τις όποιες ειδικές προωθητικές προσφορές κάνουν οι ίδιοι, για χρονικό διάστημα κατ’ ελάχιστον 6 μηνών.

Η μείωση αυτή θα αναγράφεται με ειδική σήμανση στα ράφια των σουπερμάρκετ. Σε περίπτωση που κάποια εταιρεία δηλώσει ψευδώς ότι προχώρησε σε μείωση, θα επιβάλλεται πρόστιμο τουλάχιστον 20.000 ευρώ ανά κωδικό προϊόντος.

2ον  Τα σούπερ μάρκετ με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των 90.000.000 ευρώ υποχρεούνται να κοινοποιούν στο Υπουργείο Ανάπτυξης τους τιμοκαταλόγους των προμηθευτών τους και τις μεταβολές αυτών, προκειμένου να εντοπίζονται αμέσως τα προϊόντα στα οποία προωθούνται αυξήσεις και να διενεργούνται άμεσοι και εστιασμένοι έλεγχοι από τη ΔΙΜΕΑ για πιθανή παραβίαση του νόμου για την αισχροκέρδεια.

3ον Τα σούπερ μάρκετ με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των 90.000.000 υποχρεούνται να κοινοποιούν στο Υπουργείο Ανάπτυξης τις τιμές λιανικής στα βασικότερα φρούτα και λαχανικά.

4ον Αναβαθμίζεται το σύστημα υποβολής και διαχείρισης καταγγελιών, τόσο για την τηλεφωνική γραμμή 1520, όσο και τον ειδικό ιστότοπο για τις καταγγελίες. Σχεδιάζεται, ακόμη, και ενεργοποιείται ειδική εφαρμογή για την υποβολή καταγγελιών και μέσω κινητού τηλεφώνου.

Τα μέτρα αυτά είναι επιπρόσθετα σε σχέση με τα μέτρα που λήφθηκαν για την αντιμετώπιση της αισχροκέρδειας στην Θεσσαλία, όπου οι έλεγχοι συνεχίζονται εντατικά.  Την τελευταία εβδομάδα έχουν επιβληθεί πρόστιμα άνω των 110.000 ευρώ. Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν -και αυτό θέλω να το τονίσω- να κερδοσκοπήσει σε βάρος των καταναλωτών, πολλώ δε μάλλον σε βάρος των ανθρώπων που επλήγησαν από τα ακραία φαινόμενα και προσπαθούν να ξαναχτίσουν τη ζωή τους.

Πρώτιστο μέλημά μας είναι η προστασία των καταναλωτών από την εισαγόμενη πληθωριστική κρίση, η διασφάλιση της διαφάνειας στην αγορά και η τόνωση του ανταγωνισμού”.

Continue Reading

Copyright © 2021 Rewindmag.gr